Allah Musnahkan Harapan 1Malaysia di Bumi Kelantan

By Hafizuddin An-Nuri on 6/17/2010 10:30:00 AM

Filed Under: , ,

Assalamualaikum & salam ceria...

Alhamdulillah , pada saat Kepimpinan Tok Guru masih kukuh menjaga negeri tercinta ini , Allah juga sangat menyayangi negeri Serambi Mekah ini .

16 Jun merupakan tarikh yang sangat sedih dan sayu buat Perdana Menteri 1Malaysia apabila segala perancangannya di Kelantan semuanya musnah . Saya terkejut apabila sejurus selepas Muktamar PAS Ke-56 , seluruh bandar Kota Bharu dipenuhi sederet banting bergambarkan Najib 1Malaysia sepanjang jalan-jalan di bandar ini .

Karnival Kelantan Fiesta 2010 bakal menggandingkan Kerajaan Kelantan dan Kerajaan Pusat berada di pentas bersama-sama . Namun perancangan yang jahat melanggar perjanjian tersebut di saat-saat terakhir mendapat padah yang amat besar . Tuan Guru Dato Bentara Setia MB tidak ditentatifkan untuk berucap bahkan perasmian oleh Yang Maha Mulia Pemangku Raja juga dinafikan dan dihebahkan karnival tersebut dirasmikan oleh PM 1Malaysia .

Perancangan yang musnah dan peringatan daripada Allah Pemilik Segala Kerajaan Bumi dan Langit :

1) Pulauan Kerajaan Negeri Kelantan (Tuan Guru dan para EXCO tidak hadir)
2) YMM Pemangku Raja juga tidak berkenan untuk hadir
3) Hujan lebat mula jam 8.30 malam sehingga tengah malam tanpa henti
4) Kehadiran penonton lebih kurang 300 orang sahaja
5) PM 1Malaysia pulang jam 10.30 malam dan karnival dirasmikan oleh Mustapha Mohamed
6) Bekalan elektrik terputus semasa majlis perasmian

Segala puji bagi Allah yang Menjaga Kerajaan Negeri Kelantan . Sesungguhnya orang yang dizalimi itu makbul doanya di sisi Allah Subhanahu Wa Ta'ala . Mereka tidak memberi hak kepada Kerajaan Kelantan dan mereka telah menzalimi seluruh rakyat negeri ini .

Stadium menjadi saksi doa seluruh rakyat Kelantan yang bermunajat memohon hak royalti minyak , dan stadium ini juga yang menyaksikan maruah dan perancangan Najib 1Malaysia musnah .

Sesungguhnya Kerajaan Allah mengatasi segala-galanya . Ya Allah Yang Maha Besar , Selamatkanlah negeri kami ini .

hafizfillah

0 comments for this post