Utusan Malaysia Tidak Profesional

By Hafizuddin An-Nuri on 11/23/2009 09:46:00 AM

Filed Under:

Assalamualaikum & salam ceria...

Utusan mendedahkan berlaku perpecahan dalam Parti Islam Se-Malaysia (PAS) . Hal ini sebenarnya sangat tidak betul , dan terbukti Utusan Malaysia adalah akhbar rasmi BN dan UMNO , bukannya akhbar untuk rakyat Malaysia .

Utusan Malaysia menipu rakyat Malaysia .
Lihat Utusan Malaysia .

Disebabkan hal ini , Tok Guru Nik Aziz sangat terkejut kerana hal ini langsung tidak ada kebenarannya dan punca , sekadar gosip panas wartawan Utusan yang tidak profesional . Tok Guru menafikannya dalam HarakahDaily .

Semoga Allah selamatkan jamaah Islam ini . Penjelasan daripada YB Husam Musa dalam blognya yang meluahkan perasaan terhadap Mingguan Malaysia . Semoga semua tidak terpengaruh dengan akhbar Utusan yang tidak henti menimbulkan fitnah tidak berasas .

Sekadar perkhabaran kepada sahabat-sahabat .

SMiLe4aLL
http://hafizfillah.blogspot.com

hafizmn88@yahoo.com.my




2 comments for this post

saya beli mingguan malaysia tiap2 ahad. baca tp kena filter gak kesahihannya. sinar harian skrg penuh dgn berita politik. cukup menyesakkan dadaku. jd saya baca akhbar NST n The Star. Kalau akhbar Melayu i pilih Kosmo atau Harian Metro. Apa2 pun sy boleh dptkan berita alternatif di Internet. Wallahualam.

Posted on November 23, 2009 at 10:34 AM  
hafizfillah

utusan dan beberapa lagi akhbar lain terlalu banyak putar belit dalam beritanya kerana ia hanya mengambil hati pihak keajaan supaya utuan dapt memastikan perniagaannya maju .
mungkin sinar harian boleh dipercayai lagi...

tetapi untuk sbg check n balance dlm maklumat isu semasa , disamlbil baca utusan dan akhba lain , jangan tinggalkan Harakah...
insyaallah ada kebenarannya..

tq=)

Posted on November 23, 2009 at 1:30 PM