Kerana ALLAH

By Hafizuddin An-Nuri on 5/06/2008 05:43:00 PM

Filed Under:

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh............

SAHABAT-SAHABATKU.......

Terlebih dahulu, marilah sama-sama kita merafa'kan seinfiniti kesyukuran kepada Allah 'Azza WaJalla kerana dengan limpah kurnia serta rahmat kasih cintanya dapat lagi kita menyedut dan menghembus atau secara saintifiknya...bernafas. Syukur tidak terhingga juga kepadaNya kerana Dia masih sayangkan kita di mana kita masih lagi berada dalam agamaNya iaitu Islam. Bukan stakat itu sahaja, kita juga diberi olehNya untuk mempunyai kefahaman yang jelas tentang Aqidah Islamiah....ALHAMDULILLAH!!!

Saya cuba membuat blog ini bukanlah untuk masuk pertandingan....bukan juga untuk meramaikan ahli blog yang mana semakin ramai selepas pilihan raya baru-baru ini....bukan juga untuk menyatakan saya ini celik IT...bukan juga kerana meniru....dan bukan juga kerana sebab-sebab bukan yang lain. Akan tetapi, saya cipta blog ini adalah atas dasar UKHUWWAH. Kita dicipta di muka bumi ini bukan untuk bersendirian wahai sahabat-sahabatku seklian. Ingat!! Selagi seseorang itu mengaku dia adalah Muslim atau Muslimah....maka dia ialah ayah kita..emak kita..abang kita..kakak kita..adik kita..mak cik kita...pak cik kita..

Rasanya setakat itu sahaja pendahuluan saya untuk blog ini....
Akhir kata andai kata saya tersala silap dalam menulis atau apa-apa sahaja dalam blog ini, sudi-sudilah tegur kerana Allah berfirman dalam Kitabnya Yang Mulia..."Berilah peringatan..sesungguhnya dengan peringatan itu memberi manfaat kepada orang-orang Mu'min"..benarlah kata-kata Allah.

Wallahu A'lam....
UKUWWAH FILLAH...

1 comments for this post

Anonymous

Salam..

Akk nk bg komen sikit walaupun entri ini dh lama. huhu
Tahniah dik kerana berjaya menubuhkan sebuah blog yang menarik dari segi tajuk serta isi-isinya.
Akk doakan moga usaha murni ini dapat diteruskan sampai bila-bila dalam berjuang dijalan dakwahNya.

Posted on June 11, 2009 at 11:48 AM